دیدنی های ارمنستان
نوشته شده توسط : الهام همائی

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان

موزه ماتناداران یکی از مهم ترین موزه های شهر ایروان است. این موزه گنجینه ایتور ارمنستان فروردین 97 بسیار ارزشمند از کتب قدیمی ، اسناد و کتیبه های ارزشمند می باشد. ماتناداران در لغت به معنای مکانی برای نگاهداری اسناد و کتاب های ارزشمند است. موزه در سال 1957 میلادی توسط مارک گریکوریان طراحی شده است و از آن زمان تا به حال تعداد اسناد موزه از 11000 نسخه به 17000 نسخه افزایش پیدا کرده است. موزه در خیابان تور ارمنستان بهار 97مسروپ ماشتوس قرار گرفته و تور ارمنستان اردیبهشت 97در پله های جلوی ورودی مجسمه ای از ماشتوس گذاشته شده است. ماشتوس مخترع الفبای ارمنی در قرن چهارم است. بیشتر آثار قرار گرفته در این موزه مربوط به قرون تور ارمنستان تابستان 97وسطی است و به کشور هایی نظیر ایران، روم باستان و امپراطوری خاور دور مربوط می شود. به شما مسافران تور ارمنستان پیشنهاد می کنیم از این موزه دیدن تور ارمنستان خرداد 97فرمایید.

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان

موزه ماتناداران ایروان ارمنستان


باغ وحش ایروان ارمنستان

باغ وحش شهر ایروان یا باغ جانور شناسی ایروان یکی از جاذبه هایتور ارمنستان تابستان 97 گردشگری این شهر است که در مسیر دنیای آبی ایروان قرار دارد. این باغ وحش در سال 1941 افتتاح شده و پس از به استقلال رسیدن ارمنستان بازسازی تور ارمنستان بهار 97شده است. تور ارمنستان فروردین 97این باغ وحش در زمینی به مساحت 35 هکتار قرار گرفته است. در باغ وحش 2749 حیوان از قبیل مارها، فیل، شیر، ببر و ... قرار دارند که شما مسافران تور ارمنستان می توانید از آن ها دیدن کنید. این باغ وحش دارای یک تور ارمنستان خرداد 97مدرسه نیز می باشد که دانش آموزان در آن درس محطی زیست میتور ارمنستان اردیبهشت 97 خوانند.

باغ وحش ایروان ارمنستان

باغ وحش ایروان ارمنستان


مجسمه مادر ایروان ارمنستان

مجسمه مادر  یا هاختاناکی ایگی یکی از بزرگترین مجسمه های ارمنستان است که در پارک پیروزی شهر ایروانتور ارمنستان خرداد 97 قرار دارد. این مجسمه در سال 1967 جایگزین مجسمه استالین شد. پس از پیروزی شوروی سابق در جنگ جهانی دوم، در سال 1950 مجسمه تور ارمنستان تابستان 97استالین در این پارک قرار داده شده بود که پس از مرک استالین و فروپاشی مکتب فکری او در سال 1962 مجسمه استالین برداشته شد و 5 سال بعد مجسمه مادرتور ارمنستان فروردین 97 به جای ان قرار گرفت. مجسمه مادر به نوعی نماد کشور ارمنستان و نشانه امید و پیروزی و محافظت از کشور است. در داخل این مجسمه موزه وزارت دفاع قرار داردتور ارمنستان بهار 97 که در آن مشما مسافران تور ارمنستانمی توانید چکیده ای از تاریخ و جنگ های کشور ارمنستان  و هم چنین تصاویر شهدای این کشور را مشاهدهتور ارمنستان اردیبهشت 97 کنید.

مجسمه مادر ایروان ارمنستان

مجسمه مادر ایروان ارمنستان


خیابان برشیان ارمنستان

در گشت و گذار در خیابان های ارمنستان سری هم به خیابان برشیان می زنیم. این تور ارمنستان خرداد 97خیابان مخصوص شکموها و کسانی است تور ارمنستان بهار 97که به خوردن غذا مخصوصا کباب علاقه دارند. در سرتاسر این خیابان رستوران های مخصوص سرو کباب و غذاهای ارمنی وجود دارند که شما مسافران تور ارمنستان می توانید در آن ها غذا میل کنید. کباب هایی که در رستوران های این خیابان سرو می شوند دو نوع است که نوع اول کباب لقمه است که از گوشت گوساله ، تور ارمنستان تابستان 97مرغ و یا خوک تهیه می شوند که برای خوردن کباب گوساله باید داواری خرواتس و برای خوردن کباب مرغ باید هاوی خرواتس سفارش دهید؛ نوع دوم کباب کوبیده استتور ارمنستان فروردین 97 که بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و حداقل یک بار امتحان کردن آن را به شما پیشنهاد می تور ارمنستان اردیبهشت 97کنیم. 

خیابان برشیان ارمنستان





:: برچسب‌ها: دیدنی های ارمنستان,جاذبه های گردشگری ارمنستان,مکان های دیدنی ارمنستان,تفریحات ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: